:)

Idag har vi (Jag o Sanna) gjort lite roliga grejer med Possa gumms, Vi har nämligen låtit henne dra skaklar! Hon vart rädd för selen först när vi kommed den, den skramlade ju så mycket! Men när hon fick en liten godis gick det utan problem att sätta på den och hon brydde sig inte alls om den när den lega på ryggen ;) I ridhuset gick jag först lite runt med henne och sen lät vi henne kolla på skaklarna. Hon ville inte alls ha dom bakom sig utan vände sig så hon såg dom hela tiden. Men hon kunde minsann ha dom utan problem framför sig;) Medans Sanna höll i Possa höll jag på och lyfta dom och stryka dom mot henne o klappa med handen och sånt. Sen kunde jag lugnt lägga dom som dom skulle vara bakifrån,Hon behöver bara lite tid att kolla vad som händer:) Sen utan att knäppa fast skaklarna (Vi höll i dom ifall Possa skulle bli rädd) testade vi att skritta lite, Utan problem! Efter att ha gått en bit knäppte vi fast och gick runt ridhuset ett varv. Svängarna gick också bra!:) Min duktiga prinsessa!:D
Fan att jag inte fotade...
Jaja, Iaf blir det lite dressyr imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0