:)

Dagens aktivering av Possa: Jag, Sanna och M.a red till andrasidanälven där vi mötte Mimmi och så red vi en bit efter vägen innan vi for in till skogen. I skogen klättrade vi lite och sen hoppade vi över lite nerfallna träd. Det var riktigt roligt och Possa var pigg och glad, Haha när vi skulle klättra och dom andra hästarna var lite före ville Possa så gärna komma ikapp att hon stod och skutta med frambenen ;)
När vi kom hem fick hon fleecetäcket på sig, Liniment på benen, Resten av middagen och ljummet vatten :)
Nu ska jag fara tillbaka och mocka, sätta maten och borsta lite på tanten:)
.
Anna: Jag har tyvärr ingen aning om vart den kommer ifrån, Jag har fått den av min moster som bor i sthlm för nåt år sen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0