:/

Hade tänkt dressyra ordentligt idag men blev inget av det. Possa kändes seg, trött och i galoppen hade hon inget tryck alls, Fast jag försökte galoppera på ordentligt på långsidorna, Hon brukar tycke det är skit kul. Det blev kanske en 10-15min jag gjorde annat än o skritta. Trodde först att det berodde på att Possa bara var lite seg i början som hon brukar vara ibland. Men eftersom hon inte ens piggnade till i galoppen skrittade jag av henne och gick in.
Tempade och hon hade 37.3 alltså helt normalt, Hon har både ätit och druckit bra och allt i boxen såg helt ok ut. Jag misstänker att hon har en förklylning på G så la på fleecetäcket som hon också kommer få sova med.
Ska se till så att hon hålls ordentligt varm och att tempen fortfarande är bra, Hon får nog också ta det lugnt och skrittas några dagar, Ifall det skulle vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0