:)

Idag är Possa ju som sagt skodd av (ny) hovis , Så hon skrittas för hand imorgon och så skrittar jag henne uppsuttet i övermorgon.
Hursom blev det jättefint, Hon fick filade naglar och klackar på skorna ;)
Red även Muskats en stund efter lektionen (Jag red hnm senast v 7) för att känna på honom lite före lektionen imorgon. Gick hyfsat bra ändå, Även fast han inte riktigt är min typ av häst;)
.
Jag är så GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALET taggad på att komma igång m träning på riktigt m Possa just nu.
Missade ju Hesseträningen idag dels för att Possa är nyskodd och dels för att vi inte kommit igång helt med ridningen ännu. Och det känns ganska ovärt att betala 500 kr för 30 min när vi ändå inte kan prestera så bra som vi kan göra om vi är helt igång, o drf få ut mer av det.
Men han pratade om att komma om en månad igen, så vi är back on track tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0