:)

Upptäckte idag att jag hade räknat fel på hur många täcken Possa har, Det var visst 20 st, Oups!;)
1 Ull
4 Fleece
1 Bomull
1 våffel
2 regntäcken ( 1 Ofodrat, 1 Fleecefodrat )
2 mellantäcken (ett 100g och ett som är lite tjockare men vet inte hur mkt)
4 vintertäcken ( 1 tunt, ett 280g, ett 300g och det sista tror jag är 300 eller kanske 400g)
3 ländtäcken ( 1 tunt ull, ett fleecefodrat reflex och ett tunt fleece)
1 regnridtäcke
1 Stalltäcke
.
Aa det var ju ganska många när jag började räkna noggrant, Haha ;)
Jag får nog ta och göra en riktig storrensning och sälja iväg lite grejer.
Men det som är det allra knäppaste är att alla förutom 2 är använda;)
.
Såklart ligger inte alla och skräpar i stallet, Utan där är det "bara" 12 st (9st utan ländtäckena)... Hur jag får plats med allt på 2 inte speciellt stora hyllor är nu den stora frågan, Haha :)
Possas i mitten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0