:)

Spökkvällen i stallet igår var riktigt lyckad! Spökrundan alla gick var nog höjdpunkten, Några sprang runt i skogen och skrämde barnen och jag och Mattsson red runt på ängen med My och Åke, Mörkt klädda och gjorde massa ljud.
Hästarna var superduktiga och skötte sig för det mesta, Dom var bara lite oroliga när man stod stilla.
Passade på att dressyra Åke lite i skritt medans vi ändå väntade och det gick faktiskt över förväntan, Han lyssnade bra och kändes mjuk och fin :)
-
For hem lite tidigare och på kvällen var jag med Barre, Carina, Abbe och Julia o Frida var också med en stund :)
Sov hos Barre och idag har jag för det mesta hängt med Carina eftersom Barre var på nå dansläger :)
-
Possa ska nog tömköras med selen idag, Och ev skaklarna också, Får se om jag ids :)
Åke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0