:)

Allt rullar på..
Possa är lite trött och seg så vi tar det lite piano i ett par dagar.
Lena har varit och pratat med henne igår och vi har fått någon olja till hennes gallor som förhoppningsvis funkar.
Det nya tränset har kommit och jag är in lovee! Måste verkligen ta med kameran till stallet i morgon och fota lite :)
-
By the way så är det spökkväll i stallet imorgon kl 18, http://www.laget.se/trf/3999-nyhetsarkiv-item-132490.html
Klicka på länken för mer info!.
-
En uteritt står på schemat för Possa och jag funderar på att duscha henne också, Innan kylan kommer.
Det är väl det som händer imorgon.
Jag kan försöka uppdatera lite från mobilen om jag kommer ihåg det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0