Dressyr & hoppning

Igår vare Majbrasa och det var oväntat mkt folk!
Possa var väl inte jätte glad åt det men vi stängde luckan till boxen så hon skulle slippa stå och vakta.
.'
Dressyrade med Possa på ängen samtidigt som M.a & My, Det gick väl ändå hyfsat bra, hon var lagom pigg och framåt (Inte seg som ibland hemma och inte pigg och stark/het som hon vart i förrgr på ängen.)
Och så red jag Cody på kvällen eftersom jag ska hoppa honom idag.
Jag kan bara säga att det var det absolut bästa ridpass jag haft på Cody, Han var så mjuk och fin t.o.m när jag satt ner (Jag har väl lärt mig att sitta lite ordentligare så dt inte stör hnm) och var lätt att få lugn efter galoppen:)
Idag blire hoppning på båda!:D
BTW så fyller min bästa vän 17år idag!♥ Gammel tanten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0