Vila

Eftersom jag och Possa är i ng slags svacka kommer hon få iallafall en veckas ridvila, Kanske tom längre beroende på hur det känns efter veckan.
Hon har kännts så konstig i ridningen, Inte halt lr så, Men konstig helt enkelt...
Eftersom hon gått så lugnt den här veckan (pga att jag är sjuk) så är hon redan "avställd" (lr hur man nu ska skriva), Och kraftfodret neddragen till hälften mot vad hon brukar få (och ska dra ner det ännu mer).
-
Så jaa, Vi kommer promenera, Trickträna lite, träna lite på longeringen, tömköra och annat man kan hitta på från marken, Och visst, Det är inget roligt att avstå från ridningen men det är nyttigt för min motivation Oxå:)
Och förra året klarade vi 3månader av promenader och tkt det var helt okej;9
Bara ifall någon skulle undra;) haha;)
Jag & Possa 12 september 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0