Oupsi...

Glömde visst att fixa tidinställda inlägg.
För hela 7an har nämligen varit på vandring! Tråkigt värre..
.
Hursom, Idag har jag haft både Possa o My att ta hand om.
My löslongerade jag i alla gångarter och det gick finfint!
Possa hade jag tänkt göra samma sak med, men hon ville inte riktigt så vi skippade dt och promenerade lite ist.
Mockade (Possas tömde jag), satte kraften, fyllde höpåsar osv.
.
Våra prinsessor har gått 2.5 h på bete idag och min häst är SÅ HÄR nöjd och glad när hon får käka så mkt.
Hennes matte däremot är inte lika positiv till det eftersom magen växer som tusan! (Såklart är jag glad för Possas skull när hon får ha det så bra, Men lite måste man ju få klaga över;)
.
Jag måste btw byta data nu, Så kan jag fixa in lite betesbilder. Dom kmr snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0