Hesseträning

Nu går hästarna för det mesta ute under nätterna oxå, dom blir riktigt runda och fina så dom klarar sig här uppe i nordpolen under vintern ;)
Dressyren med Possa funkar SÅ HÄÄR bra just , Det har aldrig funkat på något annat än träning (Mitt fel såklart) men nu börjar vi äntligen gå framåt, jag och min älskade bästa vän. En sån jäkla härlig känsla!
.
På Torsdag är det dax för träning igen, för Andreas Hesse (Btw känner jag mig som en 80åring eftersom jag får typ sendrag i ryggen när jag sträcker på mig, aja åter till ämnet.. ;9 ) och det blir dressyr med Possa gmn som vanlig.
Nääe, nu ska jag gå och göra nåt annat, Maybe kolla en film lr liknande, Puss & godnatt!
En helt ovärd bild på mitt hår för ett tag sen..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0