Det här visste ni inte om mig...

  • Jag blev biten av Possa för ca 2månader sen och fick ett hästskomärke, och det sitter fortfarande kvar. (Ska fota o lägga upp bild nån dag:) )
  • Jag älskar mörk choklad, ju högre % kakao desto bättre;)
  • Jag har inget emot att sitta och kolla en gammaldags westerfilm, dom kan va ganska bra ändå;)
  • Jag är halvfinsk men kan inte mer finska än det jag lärt mig i skolan, synd, men har inte velat lära mig finska när jag vart yngre, får väl ta tag i det;)
  • Jag satt inklämd med 2tyskar framför mig, 2 på vä sida, 1 på hö sida och 2 bakom på pendeltåget hem från invigningen i Gbg (Gothia Cup) Och tkt det var skit skoj att sitta och "tjuv"lyssna och förstå endel av vad dom sa, skolan kanske inte är så hemsk ändå;)
  • Jag har suttit på hästen och gråtit efter ganska många dressyrpass i vintras, Vi har varit i en sån jäkla svacka länge och det var hemskt på riktigt då ett tag eftersom det aldrig blev bättre, jag hade "prestations ångest" och satte alldeles för höga krav på mig och Possa och drf sket allt sig. Tom lätta saker gick dåligt.
Då visste ni det ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej:) Jag undrar lite om din Ocean Harmoniouz hjälm:) Är den skön och är det vita sidoband?:) Är den kort eller lång i nacken? Skulle du kunna ta en bild på dig i hjälmen framifrån och bakifrån?:)

2011-08-03 @ 10:57:45
URL: http://silvershamrock.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0