Dag 7 & 15

Eftersom jag inte tycker det är kul att föjla listan exakt som den ska vara så tar jag dagarna lite blandade:)
Redskap/Utrustning jag inte klarar mig utan: Possas termometer, Använder den ett par ggr i veckan och före pass jag vet kmr bli "hårda". Ja, Jag är lite nojig.

Något jag och min häst gjort jag är stolt över: Det är att vi har kommit så nära varandra, båda haft det jobbigt och kämpigt men det lönar sig till slut. Jag älskar henne och hoppas att hon älskar mig lika mkt.
Det jag egentligen vill skriva går inte att förklara, Det skulle ta länge och jag skulle inte bli nöjd ändå, Eftersom det jag känner för Possa inte går att berätta med ord, man måste känna det själv för att veta hur det är, Så det får duga med den bristfälliga texten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0