Dag 2 Det Bästa & sämsta med min häst

Sämsta: Det är hennes "humör/beteénde", Eftersom hon inte mår bra av det varken psykiskt eller fysiskt.
Bästa: Att när man väl lär känna henne så har hon er underbar, riktigt go' personlighet! T.ex när jag hade varit borta en hel dag och nästa dag jag kom var hon först sur på mig, Men sen när jag lade henne i skötboxen och varje ggn  (Gick iväg 3-4) jag gick iväg & kom tillbaka gnäggade hon till mig, Även fast jag bara var iväg en snabbis (Det var andra hästar inne)

Possa är en av dom bästa grejerna som hänt i mitt liv, Jag kmr ALDRIG att ångra att det var henne jag valde, trots hur hon är. Det gör det hela med egen häst mkt roligare, När hästen litar på en och blir glad när man kmr och att hon visar det så tydligt.
Vi kommer aldrig att sälja Possa, eftersom hon inte ska bhv gå igenom allt jobbigt igen, Lära sig rutiner, lära känna nya ägare osv. & för att vi älskar henne så otroligt mkt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Possas "sämsta" sida är ju egentligen också hennes bästa, en tempramentsfull häst som visar vem och vad hon tycker om och inte tycker om. Det som gör henne så speciell är just att hon väljer vem hon verkligen gillar, känn dig utvald gumman! <3

2011-01-19 @ 13:32:23
Postat av: Amanda

Jempis, du är nog det bästa som hänt den hästen!.<3

2011-01-21 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0