-

Usch!
Hade tänkt rida dressyr igår, Eftersom Possa gått lugnt efter skoningen, Men det gick ju sisådär med det.
När jag skrittat fram henne i 10 min och började trava kändes hon RIKTIGT konstig, Hon hade stötigt steg och lyssnade inte på framåtdrivande hjälper (Även fast jag använde sporrarna lite reagerade hon 3steg sen var det samma igen) och kändes helt enkelt inte Ok. Jag travade mindre än 5 min och sen skrittade jag av henne.
När vi kom in till stallet igen och jag tempade henne hade hon 35.7 grader, Och hon har vanligtvis kring 37.5 Alltså 2 grader i undertemp. Idag på morronen ringde pappa till Oulu/Uleåborg i finland och rådfrågade. Dom tyckte vi skulle ta det lugnt i helgen och sen om hon inte var bättre skulle man ta en vet till henne.
Hon verkar annars normalt pigg, Hon äter med bra aptit och dricker.
Hon hade 36.7 grader på morgonen idag när jag tempade, Men jag vet inte om den höjs när hästen äter, vilket hon gjorde.. Tar iaf tempen igen senare.
Även jag har blitt sjuk, Ont i halsen, lite huvudet & snuvig.

Kommentarer
Postat av: Tova

Hujja, krya på er båda!:D

2011-01-07 @ 16:50:44
URL: http://hannatova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0