Helgjour+det visste ni inte om mig+bildbomb

Jag började skriva vad jag och Linnea har gjort på praoen, Men tog bort det, Det var för jobbigt att skriva klart;) Vi höll iaf på fr 07.00 till ca 15.30.
Och såklart har vi ju helgjouren nu och det blev upp kl 7 igen:/ :)
Har iaf mockat, fodrat, tagit ut hästar osv...
Ska rida My idag och så ska ev mamma rida Possa, Vi får se hur det blir:)

Här kmr en till det här visste ni inte om mig...
  • Jag har inte sovit en hel natt på flera år, Jag vaknar oftast 2-3 ggr om natten.
  • Jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer.
  • Min favorit hundras är bernersennen (Familjen hade en innan jag föddes som hette Pascal)
  • Och favorit hästrasen är arabiskt fullblod
  • Jag gillar Cody mest av TRF´s hästar
Jag ÄLSKAR våren, Tkr den är bättre än sommaren t.o.m
.
Och här kmr en likadan om Possa....
  • Hon gillar inte bananer
  • Hon hugger inte alls under sommaren, inte ens vid sadling.
  • Är man ute efter skogsvägar och ska galoppera lugnt med Possa måste man vara längst bak, Hon kickar / Sparkar bakut väldigt mkt då, Men hon älskar att galoppera fort.
  • Våren 2009 fick hon en skada i manken, Ett ojämt kotutskott och en lös benbit, som vi inte vet hur hon fick. Hon skrittades vid hand i 3 mån.
  • Hon är svår att longera, När vi satte igång henne efter skadan gick det bra, Men det funkar inte mer. Bara att skritta.
  • Hon har svårt att koncentrera sig med andra hästar i ridhuset.
  • Hon är livrädd för en siberian husky vi mött 2 ggr som ändå är hellugn.
Det får räcka!:9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0