Har inget intressant att berätta...

Som rubriken lyder! Inget speciellt har hänt, Dressyren i lördags gick jätte bra och Possa var fin. Löshoppningen på söndag gick även den oxå bra, Possa fick hoppa 20-30cm hinder nu när hon somsagt inte är ett så stort fan av att springa runt lös. I måndags hade vi markarbete på lektionen och det gick inte alls bra. Igr Red vi bara runt en liten stund i skritt och lite trav för att hon skulle få röra på sig.
Resten av veckans schema:
Onsdag:Uteritt
Torsdag:Dressyr
Fredag: Dressyr
Lördag: Dressyr
Söndag:Uteritt
På antingen Fredag eller lördag blire att hoppa lite småhinder, Har hoppning på lektionen för Anna på Måndag så vill inte hoppa så tätt.
Det är lika bra att ta nästa veckas schema oxå nu när jag ändå håller på:
Måndag: Lektion hoppning
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Dressyr
Fredag: Tömkörning, Promenad, Lös i ridhuset eller longering.
Lördag: Dressyr
Söndag: Uteritt
Försöker att planera in uteritter 2ggr/Vecka då både jag och min häst har en tendens till att lätt bli less på ridhuset;) Uteritterna varierar allt från skritt runt tannavallen till Mkt trav och galopp efter skogsvägar. Det vanligaste är att vi far ut i kanske 45-1h runt i byn och skrittar, travar och tar ngn galopp ev.
Far vi ut och travar/galopperar i skogen tar jag bort hoppningen.
Som sagt, OTROLIGT ointressant, Men vad gör man?:)
Jag och Possa på klubbisen 2010, Ignorera mina extremt utåtpetande tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0