Beslutsångest

Sitter och kikar på lite grejer till Possa fr Hööks, Men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha;)
Skulle bhv både ett hopp och ett dressyr schabrak och vet precis vilka jag skulle ta, Funderar bara på om jag ska välja ett eller ta båda.
Sen finns det ju ngr grimmor Possa skulle bli så fin i, Även fast det inte är sådär jätte nödvändigt:)
Stübben´s glycerin tvål beställer jag nog men är osäker på om jag ska ta 500 lr 250g;)
Och så vill jag köpa en sån där slicksten med antingen hallon eller äppelsmak till Possa:)
Stoora problem lr hur?;)
Och så kom jag ju såklart på nu att Possa bhr ett ländtäcke också, Och ev ett till innetäcke...;)
Mycket blått;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0