:) (typ 1000ende ggn jag har samma rubrik)

Idag var det den första riktiga skoldagen (Hade på fredag oxå men vi gjorde inget speciellt).
Vi hade Mentors tid, So, No, Svenska och så HK. Inte speciellt kul men inte heller jätte jobbigt.
.
Direkt efter skolan for jag till stallet och kollade när det var Hesseträning och sen fixade jag till Possa typ mocka, lägga maten, fylla vatten och allt det där.
Tömkörning stod på schemat idag och eftersom ingen av oss är speciellt duktiga (som sagt) Så blev det bara skritt.
Vi tränade på halter, Lite ryggningar och testade även på lite flyttningar/sidvärtes som gick över förväntan med tanke på att jag inte satt på henne och aldrig har testat det förut. Nu ska vi börja göra det här lite oftare så vi blir proffs!( Ganska så ironisk;).

GÅRDAGENS RIDPASS ( 21/8 ):
Blev dressyr i ridhuset och Possa kändes så underbart,sjukt, jäkla FIN! I galoppen speciellt, Herregud vad hon kändes mjuk och härlig, Kunde reglera tempot/språnglängden lätt utan surerier även fast hon tyckte det var jobbigt, Speciellt att ta tillbaka lite mer. Iallafall taggar vi nu Dressyrtävling 2012 (Hinner inte ta grönt kort innan)!

Föresten måste jag säga att det nästan bästa som finns är att komma till stallet (fyllt m hästar) ropa på sin egen och få ett svarsgnägg direkt! Possa har börjat gnägga till mig oftare och det är så jäkla mysigt!:)♥
.
Mamma kmr hem imorgon så ska försöka få med mig henne/pappa och fota när jag rider nån dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0