:)

Har ridit Possa två gånger idag, Vilket jag ska försöka göra lite oftare, Iallafall på helger.
Måste ju försöka minska ner magen en smula :)
Först red jag i ridhuset (Kring 11-12 tiden) 20min skritt varav 10 min på långa tyglar. Gjorde mkt tempoväxlingar och halter för att få henne lyhörd. Travade ca 10-15min, Mycket på volt. Sen skritt igen 10-15min.
.
Sen blev det uteritt m Mimmi,Otti & Linnea. Vi var ute i ca 1h både på vägen och lite i skogen så hästarna fick lyfta på fötterna. Skrittade för det mesta på hellånga tyglar.
.
Imorgon blir det dressyr igen på förmiddagen och så får jag se vad jag gör på kvällen, Ev att jag tömkör henne på utebanan ( Blir troligtvis bara skritt ), Varken jag eller Possa är speciellt duktig på det, Men vi kämpar på och båda tycker det är helkul.
.
Possa är så söt, Efter att det gått bra efter t.ex ett ridpass/tömkörningspass , Så bara lyser det om henne som att hon är jättestolt och nöjd! (Vilket hon ju borde vara :), Jag ÄLSKAR dom stunderna!:)
Och jaa, Jag ska ta och fixa nya bilder, Måste bara orka dra med mig systemen till stallet, blir så tråkigt med kassa mobilbilder eller samma bilder om o om igen;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har äran att få tagit del av sådana stunder. De är också då godis smakar som bäst, helst ett äpple eller två :)

2011-08-21 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0