:)

Kan berätta att jag är SÅ HÄR taggad på att fara ut och tävla med Possa just nu, Hon känns för det mesta så grymt fin i dressyren! Inte för att jag förväntar mig några super resultat utan för att komma ut och få det vi gör bedömt och kunna träna vidare för att bli bättre!
.
Passet idag var väl inte någon höjdare direkt, motivationen stod inte på topp hos mig precis men Possa kändes hyfsad fin.
Även galoppfattningarna (fr skritt) som dt har varit sånt problem med har blitt mkt bättre, speciellt i högervarvet. Btw, Ute på ängen igr, asså vilken känsla att det faktiskt funkade, första fattningen, Klockren!
Ganska kul att man kan bli glad över en sån basic grej, Men så är det!:)
Nu är det bara dom på rakt spår i trav som jag måste träna på, sätter mig snett eller något så hon får svårt att ta den. Men dt är bara att träna,träna och träna, Såklart varvat med att ha det roligt oxå!
.
Possa går för det mesta max 4 dressyrpass i veckan, sen hoppar vi, rider ut, tömkör m.m.
Hon vilar VÄLDIGT sällan utan ens en promenad.
.
Imorgon är kmr Lasse och ska sko+verka Possa (Tyvärr kan inte jag vara med då vi har fotbollsläger+match i Aapua 2dgr). Men det är inget jg precis är glad över att missa, tvärtom tkr jg det är roligt att han har så bra hand m henne (Hon är väldigt speciell mot dom hon inte känner, speciellt män) och vill gärna vara med och stå med henne så hon känner sig lugn o trygg (vaddå hönsmamma???;). Men mamma kommer att vara med henne så det är lugn, Possa är säker med och gillar mamma:)
.
Förlåt för ett långt och inte särskilt läsvärt inlägg och en guldstjärna till er som orkade läsa genom virrvarret av bokstäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0